27 Mayıs 2010 Perşembe | By: Meraal

MERHABA DEDİĞİM GÜN

Merhaba dediğim gün vedammış sana..Koskoca bir 4 yıl geçti seninle dopdolu..

En sevdiğim ama aynı zamanda en nefret ettiğimdin sen..Sen aykırı hayatımın aykırı yaşamıydın.

Severek ayrıldık sözü saçma gelirdi herdaim bana bizde severek ayrıldık be gözüm..Bilirim atmış değilsin yüreğinden,bilirim seninde gözlerinde yaş yüreğinde sancı ve bilirim seni de yaşatan bu sevdamızın inancı..

Kırgın değilim sana yüreğimin yangını,vedalaşmanında güzeli var ama..Biz suskunluğu mu tercih ettik ne??Bilirim seni de benden ayıran aynı sebep benim ki ile..

"BAĞLANMAK"

Unuttuğumuz bişey var hayat damarım biz zaten sıkı sıkıya bağlıyız birbirimize..Farkında değil misin atamadığını bir şeyleri içinden,sen sesimi duymadan gün geçiremezdin bense saniyeleri sayardım ve sensiz geçen her saniyemi yok sayardım.2 ay oldu sende yaşıyorsun bensiz bende yaşıyorum sensiz..

Unutma beni ne olur,seni çok seviyorum derdin içli ve ağlamaklı bir sesle bense tebessümle bakardım yüzüne..

Bilirim her gece seninde rüyaların olur hayalim ve bilirim elin uzanır telefona ve hiç birşey olmamış gibi devam edeyim der yüreğin ama olamaz hiç birşey eskisi gibi.

Ayrılık seçimimiz değil ki zorunluluğumuz..Hani hep sesin kederlerime ilaç Kardelenim derdin ya,şimdi anlıyorum ne demek istediğini..bunaldım,çıkmaza girdi yüreğim sesine,yüreğine ve sana hasretim..Benim ilacımda senmişsin bilemedim..

ayı ayışığım,sen gideli gecem karanlık,güneş ısıtmıyor içimi ve hayat tadını çekti damağımdan..Dön demiyorum sana tıpkı git demediğim gibi..

0 Değerli Çizik...!!.:

Yorum Gönder

MERAAL

http://meraalindunyasi.blogspot.com/. Blogger tarafından desteklenmektedir.