27 Mayıs 2010 Perşembe | By: Meraal

HAYAT SAHİL YOLU GİBİ ...DEĞİL

Kara değil en sevdiğim renk,anlatamadım sanırım insanlara.Ben bana verilen "HAYAT"filminde ki "EMİNE" rolünü en iyi oynamaya çalışıp devam ederken Rabbime doğru sürüklemeyin beni meçhule ne olur.Karalar eklemeyin toz pembe rüyalarıma,kırmayı sevmeyen ben neden hep kırılan taraf oluyorum..

Hayat gerçekten sahil yolu değil,köyümün çakıl taşları ile dolu dağ yolu.Bilemedim ÖZÜR DİLERİM..Takıldım pürüzsüz sandığım yolda ufacık bir çakıl taşına ve tepetaklağım şimdi..

Dokunmayın ne olur.sarmayın yaralarımı,yatıştırmaya çalışmayın duygularımı..Ben hakettim bunu..Çünkü hep ben bildim sen zamirini..Artık hayatım da senlerde var..

0 Değerli Çizik...!!.:

Yorum Gönder

MERAAL

http://meraalindunyasi.blogspot.com/. Blogger tarafından desteklenmektedir.