21 Ocak 2011 Cuma | By: Meraal

BEN KARDELEN


  SEVDAM BUDUR BENİM...
Yüreğimde saklı herşey,gözlerimde yarına dair gözyaşları.Umut kelimesi bir serap kadar anlamsız benim için,bir boşluk kadar boş..
  Ömrüme sığmadı bu sevda ,sevmekle tüketemedim sevgiyi,tükensede yüreğim..Ömrümden ömür gitti gidişinle,gel demiyorum sana git diyemediğim gibi..Sen anla halimden,savurma benliğimi,anla ne olur anla da kendiliğinden çık git hayatımdan..
---------------------------------------------------------

bükülür KARDELEN


                                                                                   

                   KARDELEN
  Umudun simgesi o,umutsuzluğun umuda yol bulan kamçısı.Sevdaya dair herşey onda. O umudun,o aşkın ve o özgürlüğün bekçisi.Kışın ayazına dimdik meydan okuyan cesur süvari.Herkese umut saçsada kendisi herşeye hasret kalan baharın sevdalısı.Tam ulaşacakken  yarine ayrılık çalar kapısını ve koskoca bir imkansızlık tıkanır boğazına.
  Bilir ki kendini yaşatan kar baharla ezeli düşman,gelemez bir araya ikisi.İmkansızlık bayat ekmek gibi düğümlense de boğazına o umudunu kaybetmez.Çünkü onun RABBİ ümitsizleri sevmez ve yine onun RABBİDİR ateşi,düşmanı suya çeviren.Her sabah ve her akşam dua eder RABBİNE,yarini ister O'ndan.
Ve işte bu nedenle her sabah ve her akşam bükük olsa da boynu yaprakları el açmış olur RABBİNE.Boynunu büker
      "BEN YARATILMIŞIM VE YARATAMAM.ÖLÜMLÜYÜM YAŞATAMAM.SENİNİM BAŞKASINA KUL OLAMAM BEN ACİZİM BÜKÜK BOYNUM,GÜÇLÜ OLAN SENSİN DUAMI KABUL EYLE"der.
Kardelenler kavuşur muhakkak birgün baharına,erer vuslatına.Benim "kardelen vuslatım "kimbilir ne zaman?Hangi karların yari kışın bitiminde ki kardelenin sevdalısı bahara?..
  Ver RABBİM benim vuslatımı da...

Simgesi olamaz hiçbişey özgürlüğün ondan başka,
       =O ÖZGÜRLÜĞÜN VE UMUDUN ZAFER SİMGESİ=

0 Değerli Çizik...!!.:

Yorum Gönder

MERAAL

http://meraalindunyasi.blogspot.com/. Blogger tarafından desteklenmektedir.