15 Kasım 2010 Pazartesi | By: Meraal

Promete Okul Öncesi Kampanya Sonucumuz

Listeyi tek tek buraya kaydetmedim arkadaşlar hem çok vakit alıyor hemde görüntü olarak bence pek hoş olmuyor zaten konularımı asla silmediğim için isteyen girip kontrol edebilir yorumları..
Kampanyamıza 33 kişi katılmış katılan herkese tek tek teşekkür ediyorum... Ve işte sonucumuz












Tebrik ediyorum kendisini. Bayram olduğu için süreyi uzun tutmak istedim önümüzde ki pazartesi gününe kadar bekliyorum bilgilerini meraalkn9@gmail.com a..

3 Değerli Çizik...!!.:

ece dedi ki...

çok teşekkür ederim gönderdim bilgilerimi mail yoluyla canım..

Unknown dedi ki...

tbrkler ececim:)

zeynep78 dedi ki...

tebrikler canım :)

Yorum Gönder

MERAAL

http://meraalindunyasi.blogspot.com/. Blogger tarafından desteklenmektedir.